Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T17:25:05+03:00
Natura trebuie ingrijita pentru ca, daca stam bine sa ne gandim, ea ne tine in viata. Fara multele paduri cu copaci, noi nu am mai avea aer si am murit. Natura nu trebuie doar inteleasa, trebuie si ajutata. O putem intelege, daca vrem, trebuie doar sa avem vointa. Sa ne punem in locul ei si sa ne gandim cum ar fi daca cineva ne-ar murdari, ne-ar calca in picioare, ne-ar omorî chiar. 
Trebuie sa gandim de 2 ori inainte sa actionam. Sa nu ne ia gura pe dinainte si nici corpul.
multumesc :*
pentru nimic, ma bucur ca te-am ajutat :D
2014-06-03T17:47:31+03:00
       Natura este cea care ne tine in viata oferindu-ne oxigenul si hrana necesara. Natura ne ofera linistea sufleteasca de care avem nevoie. Dupa o zi sau o saptamana obositoare ne putem retrage in natura pentru a ne ,,reincarca bateriile''.
       Fara ea nu poate exista viata, de aceea o pretuiesc cum pot eu mai bine - o pastrez curata, protejez plantele si nu o poluez.
1 4 1