Răspunsuri

2014-06-03T17:16:45+03:00
Pasa hassan are sentimente de frica, spaim, ura fata de Mihai
iar mihai are curaj, este brav, neinspaimantat si este un iubitor de patrie de popor si armata
6 3 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T17:16:57+03:00
Acesta balada transmite  in mod indirect atat prin intermediul autorului  cat si al personajelor.sentimentele sunt de admiratie ,respect fata de  vitejia de  care da dovata mihai viteazu .
4 3 4