Răspunsuri

2014-06-03T17:07:00+03:00
Potecuta ,plugusor , delusor, lucrusor, ramurica mugurasi . acestea s-au format prin derivare de la cuvanr=y=tul de baza poteca+ sufixul uta  etcc
 
11 2 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T17:07:53+03:00
Potecuta ,plugusor,delut,lucrusor,ramurele,mugurasi
poteca- potecuta=s-a format prin derivare de la cuvantul "poteca" cu sufixul diminutival "uta"
deal-delusor=s-a format prin derivare de la cuvantul de baza "deal" cu sufizul diminutival "usor"
lucru-lucrusor=s-a format prin derivare de la cuvantul de baza "lucru"  cu sufixul diminutival "usor"
ramuri-ramurele=s-a format prin derivare de la cuvantul de baza "ramuri" cu sufixul diminmutival "ele"
muguri-mugurasi=s-a format prin derivare de la cuvantul de baza "muguri" cu sufixul diminutival "asi"

a, sa nu scrii dupa sufix si "diminutival" daca nu ai invatat dar eu sunt clasa a 6a si asa am invatat
sper ca te-am ajutat.


14 5 14