Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T17:07:47+03:00
Despartire=separare, izolare, despreunare, detașare
cuvant=vorba, zicere, boace, vorbire
zambet=zambire, zambitura, suradere
lumina=a luci, a straluci, a bate(ex. Imi bate becul in ochi), a insenina
6 5 6
2014-06-03T18:49:12+03:00

DESPARTIRE; separare, diviziune, divort , despartitura

CUVANT; grai , glas , limba , parola

Zambet; surade, suras, zambi, scanteiere

LUMINA; sclipi, straluci, scantee, luci

sper ca , iti vor fi de ajutor

4 3 4