Noi nu te putem invata franceza,deoarece nu este simpla. Conteaza mai mult accentul decat gramatica. Toti sa inveti prin carti,dictionare sau Cd-uri, dar cel mai simplu este prin meditatii :D

Răspunsuri

2014-02-02T16:08:30+02:00
Franceza nu este usor de invatat, eu ma chinui de 6 ani, Ti-ai putea cumpara carti+CD, asta poate te-ar ajuta destul de mult.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-02T16:42:14+02:00
Incearca sa iei meditatii, carti, dictionare, CD-uri, ce crezi ca te va ajuta mai mult. La franceza conteaza mult accentul. Cel ami eficient ar fi sa asculti CD-uri sau la meditatii. Sper ca ti-am fost de folos. :)
1 5 1