Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T16:48:51+03:00
Scutece de bebelusi
Scutecul (pui si tu un nume aici) este potrivit oricatui bebelus. El absoarbe foarte repede, astfel incat bebelusul nu se murdareste si se poate juca fara grija, deoarece este foarte elastic. Bebelusii iubesc (numele scutecului), pentru ca au culori diferite, modele amuzante si colorate si fiecare pachet de pampers vine cu o jucariuta cadou pentru copilul tau. Sunt foarte pufoase si comfortabile. Testate de peste 100 de copii. Făcut de bumbac, astfel incat pielea bebelusului tau sa respire in voie. 
Se gasesc la: (pui si tu niste magazine) Carrefour, Billa, Real, Penny, Cora.
9 4 9
2014-06-03T17:29:26+03:00
Ciocolata milka este un produs  care o sa va incante papilele gustative ,deasemenea este de diferite sortimente : capsuni, caramel s.a
ciocolata milka este facuta din semintele de la fructele arborilor de cacao ,zahar si lapte plus alte diferite arome.Haide la magazinul cel mai apropiat de tine si cumpara-ti o ciocolata milka ca sa iti dai cu parerea!!! :) 
10 3 10