Picături de ploaie?
da
stii sa-mi raspunzi
Pei se găsește în stare gazoasa în nor unde se transforma în stare lichida, apoi ajunge pe pământ , din cauza soarelui se evapora și revine în starea gazoasa ...
ms

Răspunsuri

2014-06-03T16:49:39+03:00
Pei se găsește în stare gazoasa în nor unde se transforma în stare lichida, apoi ajunge pe pământ , din cauza soarelui se evapora și revine în starea gazoasa ...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T17:13:40+03:00
Sub influenţa razelor de soare apa se transformă în vapori( evaporare).
Vaporii formează nori care, la întâlnirea cu straturi reci de aer se transformă în picături de ploaie.
Iarna, din cauza temperaturilor scăzute apa se transformă în zăpadă( solidificare).
Primăvara, crescând temperatura, zăpada trece în stare lichidă( topire).
Apa din precipitaţii alimentează râurile, mările, oceanele sau se infiltrează în scoarţa terestră devenind ape subterane care revin în mări si oceane.