Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T16:47:41+03:00
A + b + c = 54
b = 2 a
c = b + 4
a + 2 a + b + 4 = 54  am inlocuit pe b = 2 a si pe c = b + 4 in prima ecuatie
3 a + 2 a + 4 = 54  am inlocuit pe b cu 2 a
5 a = 54 - 4
5 a = 50
a = 50 : 5
a = 10
b = 2 x 10
b = 20
c = 20 + 4 
c = 24


2 5 2
2014-06-03T16:48:41+03:00
54-4=50(egalarea segmentelor) 1+2+2=5(segmente egale) 50:5=10(primul segment) 10x2=20(al doilea sement) 20+4=25(al treilea segment)
 
             proba: 10+20+24=54

                      
                      
2 3 2