Formulati intrebari in asa fel incat sa obtineti urmatoarele raspunsuri: a) Aici am facut un mic popas b) Pe strada vecina c) Am vazut luminile d) Plecau grabiti e) Nu l-am intrebat asa ceva f) Asteapta putin, merg sa ma uit (ma ajutati va rog ofer 41 de puncte)

2

Răspunsuri

2014-06-03T16:40:32+03:00
A)Unde ai facut un mic popas?
d)Ce faceau parintii tai?
e)Andrei vine la banchet?
f)CE teme am primit la matematica?
Ms
Cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T16:40:33+03:00
Unde ati facut popasul ? 
Unde sta Alina ?
Ce ai vazut ? 
Ce faceau maria si ionut ? 
L-ai intrebat pe stefan cand vine acasa ?
A venit tata ? 

Sper ca te-am ajutat. :*