Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T16:45:54+03:00
A) 2x+1=3 => 2x=3-1 => 2x=2 => x=1 ,, 1 e nr natural
b)4x-6=2(x-3) => 4x-6=2x-6 => 4x=2x => x=0... 0 e nr intreg (apratine lui Z)
c)√18x+3÷√2=0
√18=3√2
3√2x+3÷√2=0 (amplificam prima cu √2
(6x+3)÷√2=0
6x+3=0
x=-3/6
2014-06-03T16:52:58+03:00
A)2x=2
  x=1
b)4x-6=2x-6
  4x-2x=-6+6
  2x=0
  x=0
c)3√2x+3√2/2=0
  6√2x/2+3√2/2=0
  9√2x/2=0
  9√2x=0
  x=0
la c de unde 3radical 2 ??
rad din 18 e radical din 3*3*2...raical din 3*3 e 3.. si ramane rad din 2... deci 3rad2
nu acolo , la 3/rad 2 - el a scris 3 rad 2/2
aa :)) pai e gresit.. uitate mai sus la mine :)
Bine