La inceputul semestrului un profesor spune le spune elevilor ca o sa le dea note pe portofoli.E sfarsitul semestrului si se pun ultimele note,e gresit ca un elev sa spuna ca trebuie sa le dea nota pe portofoliu?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T16:47:58+03:00
:)
Depinde de temperamentul profesorului. In mod normal daca cineva promite ceva ar trebui sa se tina de cuvant, daca uita "sa-si asume raspunderea", dar traim intr-o societate in care copilul nu e respectat la cat ar trebui. Sa invete sa-si "citeasca" profesorul, parerea mea!
1 5 1
2014-06-03T23:40:06+03:00
NU ,nu e gresit daca lea zis copiilor ca le da note atunci sa le dea