Am nevoie de ajutor va rog:
Gasiti cinci expresii care sa contina verbul a bate.

2
1Ana bate toba. 2 Alin m-a batut la cap. 3 Mama bate covorul . 4. Nu mai bate mingea aici! 5.Cei doi ai batut palma si s-au inpacat.
mersi
cu placere

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T16:33:34+03:00
A bate pe cineva la cap = a insista mult
A bate la ochi = a atrage atenţia
A se bate cu pumnii în cap = o mare supărare
A bate palma cu cineva = a ajunge la o înţelegere
A-şi bate cuie în talpă = a-şi face singur rău
2014-06-03T16:34:05+03:00
A bate pe cineva la cap.A bate monedă.A bate la ochi.A bate câmpii.A bate pasul pe loc.