Răspunsuri

2014-02-02T15:26:40+02:00
Numerela sunt
 1998150,  1998381,   1998612,   1998843
se poate si rezolvarea? E corect, dar cum ati facut? Multumesc mult pentru ajutor si rapiditate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-02T16:00:52+02:00
1998abc poate fi intre 1998000 si 1998999.
 Primul numar este 1998150. Urmatoarele numere se afla adunandu-l pe acesta cu 231. Vom avea 1998381, 1998612 si 1998843.

4 4 4