Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-03T16:29:55+03:00
A+b+c=43 526
b+c=27 648
b-c=148⇒b=148+c

148+c+c=27 648
2c=27 648-148
2c=27 500
c=27 500:2
c=13 750

b=148+13 750
b=13 898


a+27 648=43 526
a=43 526-27 648
a=15 878

vorbim prin mesaj
este prima pe care am postat-o , este aia cu dreptunghiul , cu lungimea
daca o rezolvi si pe aia esti super tare
chiar in ce clasa esti
ti-am trimis mesaj , nu mai vorbi aici ca deranjam
2014-06-03T16:30:35+03:00
A + b + c = 43526
b + c = 27648
b - c = 148
a + 27648 = 43526
a = 43526 - 27648
a = 15878
b = 27648 - c
b = 148 + c
27648 - c = 148 + c
27648 - 148 = 2 c
27500 = 2 c
c = 27500 : 2
c = 13750
b = 148 + 13750
b = 13898
proba :    15878 + 13898 + 13750 = 43526
2 5 2