Defineste predicatul ;
Predicatul este de doua feluri a............... b.......................
alcatuieste enunturi prin care sa ilusterzi cele doua tipuri de predicat

2
PV - predicat verbal = El este acasa ( = a se afla)
Comentariul a fost şters
PN = El este silitor ( nu este = cu a se afla)
stelute?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T16:22:36+03:00
PV. (verbal) Maria citeste.
PN (nominal ) Maria este desteapta. (verb copulativ ''a fi'' + NP ''desteapta)

Comentariul a fost şters
pentru nimic ;)
Comentariul a fost şters
2014-06-03T16:26:08+03:00
Predicatul este partea principala de propozitie care ne spune ce face subiectul.
Preducat verbal si  predicat nominal

Mihai canta la pian. (PV)
Catelul este frumos. (PN)
PN este alcatuit dintrun verb copulativ si nume predicativ.
uite este definitia si propoziti si explicatia cum se formeaza
sper ca te-am ajutat
Comentariul a fost şters
nu ai pentru ce