Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T16:22:06+03:00
L : 7 = 5 
L = 7 x 5
L = 35 m
P = 2L + 2 l
P = 2 x 35 + 2 x 5
P = 70 + 10
P = 80 m

scuze latimea este 7 m, refacem P = 2 x 35 + 7 x 2, P = 70 + 14 P = 84 m
rasp este 96,cuma ajungem la el?
nu stiu! cred ca daca marim latimea ... se va mari si perimetrul
2014-06-03T16:25:49+03:00
L : 7 = 5 
L = 7 x 5
L = 35 m
P = 2L + 2 l
P = 2 x 35 + 2 x 5
P = 70 + 10
P = 80 m