Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T16:12:01+03:00
Pai poti scrie asa : Dupa parerea mea , poezia prezinta in chip plastic o meditatie despre ... . Un argument in sprijinul afirmatiei mele il au cuvintele din campul lexical al ... . 
   In primul rand , un rol important in sesizarea semnificatiei acestei poezii il au figurile de stil si imag. artistice (ex)
   In al doilea rand , poezia emotioneaza , creand o stare de ... Starea este conturata de folosirea verbelor ... , a interjectiilor ... (ex) . S-a folosit ca mod de expunere descrierea/monologul liric . 
   In concluzie , putem afirma ca poezia ne vorbeste intr-un limbaj sugestiv/expresiv .
  Stelute?

bun,dar ceva mai lung nu ai?
fiindca daca imi cere la examen 20-25 randuri....
Pai nu prea mai ai ce sa scrii ... oricum dand exemple se umple randurile .
2014-06-03T16:25:14+03:00
Pai spui ca ma refer la semnificatia titlului spui ca titlul textului se afla in deplina concordanta cu mesajul textului anuntand tema si fiid o cheie de lectura pentru cititor.Apoi elementa de versificatie rima ,masura si ritmul.i,dentificarea figurilor de stil si al imaginilor artistice.
nu te inteleg prea bine,daca mai poti scrie o data:0
:*