Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T15:53:16+03:00
A + b = 240
a + n + b = 300  inlocuim pe a + b cu 240
240 + n = 300
n = 300 - 240
n = 60
sau
300 - 240 = 60  maresc primul termen cu 60 si suma celor doua nr. va fi 300.
  • oxi
  • Începător
2014-06-03T15:57:53+03:00
A+b=240
A ori un nr=300 asta este inceputul             
  A=300 minus 240 si este60
 Si b= 240 minus 60 = 180
Sper sa te ajute si nustiu daca e buna
Ms
A+B=240, A=200, B=40. (A+60)+40=300, 200+60+40=300