Răspunsuri

2014-06-03T15:45:37+03:00
Am vazut livada de ciresi.
Am umplut o lada doar cu cirese.
Florile acelea sunt galbene.
Ciresele de iunie sunt coapte deja.
In varful ciresului s-au strecurat albinele.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T15:45:39+03:00
A mers in livada de ciresi.
Mama a facut prajitura cu cirese.
Perele  galbene au cazut din cos.
Fructele coapte au fost culese
Ei au rupt creanga ciresului.
10 5 10