Răspunsuri

2014-06-03T15:42:49+03:00
Dimineata plecam la mare (adv.)
Diminetiile sunt fermecatoare (subst)
Toamna incepe scoala (adv)
In fiecare toamna culegem strugurii (subst )

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-03T15:49:01+03:00
Dimineata te invioreaza- subst cine?                                                                                            dimineata te scoli-adv cand?                                                                                     toamna este friguroasa- subst cine?                                                                                    toamna ca frunzele- adv can?                                                                                              sper ca o sa te ajut cu raspunsul meu funda cel mai bun raspuns vot si multumesc
2 5 2