Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-02T13:33:39+02:00
Sinonime adjectivale-     inalt-mare,   mic-pitic,    

antonime verbale-             a rade-a plange      ,    a se culca- a se trezi ,    a se strica- a se repara                    etc

4 5 4
2014-02-02T13:35:59+02:00
Sinonime adjectivale:frumos-chipes,dragut
                              urat-hidos

antonime verbale:a sta - a merge
                         a vorbi-a tacea
                         a rade - a plange
2 5 2