Răspunsuri

2014-06-03T15:42:29+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T20:58:53+03:00
Cu linii-substantiv comun,simpl,gen feminin,nr.plural,caz Ac,neart. + prep s''cu'',f.s de C.i

se desfasoara-vb.pred.,d.activa,conj.I,mod indicativ,tp.prez.,pers a III-a,nr.pl.

sub tremurul-substantiv c.,simplu,gen masc.,nr.pl,caz Ac + art. hot. ''l'' + prep s. ''sub'',f.s. de C.c.l

intr-adancuri-substantiv comun,simplu,gen neutru,nr.pl,caz Ac+ prep c ''intr-'',neart.,f.s de C.c.l

ale zarii-substantiv comun,simplu,gen fem.,nr.pl,caz G,f.s. de Atr.subst G.

(Atata am facut si eu,pentru ca am exact aceeasi tema) :)