Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-03T15:29:08+03:00
Subiectul inclus este la pers 1 si 2 iar subiectul subinteles este la pers 3 mie nu imi multumesti si dai vot???
exemplu:inclus:mergem la film[pers 1 pl cine?noi]                                                                    subinteles:devin mari ingineri[pers3 pl cine?ei]
Ms .. Da ' dc dadeai si ex ... Iti dadeam multumesc .
si daca iti dau
De acu ' lasa .
l-am modifcat imi dai multumesc si vot acum??
eu nu am raspuns bun???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T15:29:34+03:00
Ambele subiecte sunt neexprimate(nu se gasesc in propozitie), dar:

subinteles: Merge la scoala.(pers a III-a sg., pl.)
inclus: Invat la limba romana(pers. I, a II-a sg., pl.)