Răspunsuri

2014-06-03T15:30:53+03:00

Motoarele termice sunt tipuri de motoare ce consuma un combustibil ( benzina,motorina,alcool ) si transforma caldura dezvoltata in lucru mecanic.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T15:31:05+03:00
Motoare termice cu piston.Pentru propulsarea autovehiculelor cu roti,majoritatea motoarelor utilizate sunt motoare cu ardere interna cu piston.In afara acestor motoare clasice si larg raspandite,se mai intalnesc autovehicule cu motoare termice cu piston rotativ si cu turbina cu gaze
1 5 1