Buna ! Cine imi poate rezolva aceasta problema? Un teren dreptunghiular are perimetrul de 984 m . Daca s-ar micsora lungimea cu 20 m , latimea ar fi de 3 ori mai mica decat lungimea . Care sunt dimensiunile dreptunghiului ?

2

Răspunsuri

2014-06-03T15:52:39+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-03T16:46:54+03:00
P=984
P=L+L+l+l
L+L+l+l=984
L+l=984:2
L+l=492

L=3l+20
3l+20+l=492
4l=472
l=118

L=3x118+20
L=374

Verificare : 374+374+118+118=984
1 5 1