Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T15:10:44+03:00
El este acasa ( p.v, arata locul, o circumstantaa)

El este cuminte (p.n, arata cum este el, o insusire)

Ea ramane in clasa (p.v)

Ea ramane corigenta(p.n)

2 5 2
2014-06-03T15:12:35+03:00
Predicatul verbal se exprima prin verbe predicative.
ex:Elevii au invatat lectia.
Predicatul nominal este alcatuit din verb copulativ si nume predicativ.
El este destept.

1 3 1