Răspunsuri

2014-06-03T15:11:31+03:00
8) x(y+3)= 7 => 2 cazuri:
x=1 si y+3=7 =>y =4 
x=7 si y+3=1 => y=-2 fals
si y=-2 e corect, in Z se rezolva ecuatia
da...scuze. Nu am vazut si am pp ca e in N!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T15:25:52+03:00
9)  =(5x-15)/(x-3)+17/(x-3) =5(x-3)/(x-3)+17/(x-3)=5+17/(x-3)
5 aparrtine Z
=> 17/(x-3) apart Z => x-3=1=>x=4,   x-3=17 => x=20, x-3=-1=> x=2  sau x-3=-17=> x=-14

1 5 1