Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T15:09:14+03:00
2014-06-03T15:15:03+03:00
Doamna mea invatatoare este .................... si ma multumesc cu ea cateodata o mai suparam ,iar alteori o facem sa bucneasca din plans de fericire.
(mai departe continui tu)
doamna invatatoare ne iubeste ca pe copii ei,chiar daca noi o mai suparam cateodata tot asa va ramana: blanda,cuminte si iubitoare de copii. chiar daca ne cearta cand facem prostii ne imblazneste de ziua copilului cu suc,bomboane si asa ne trece supararea. doana invatatoare are parul scurt, brunet si este inalta. ea poarta mereu fusta cu sacou sau fusta si pantofi si cand este frig pantaloni . sper ca ti-am dat o idee. Mai departe continue tu.