Dau 10 puncte pe urmatoarea problema:
O suprafata de forma dreptunghiulara cu lungimea de 6 m si latimea de 10 m trebuie placata cu placi de gresie in forma patrata cu latura de 30 cm.Cate placi de gresie sunt necesare si ce suma de bani trebuie pentru cumpararea gresie stiind ca 1m² de gresie costa 15 lei?
Va rog ajutati-ma!!!

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-03T14:47:13+03:00
Suprafata =2L+2l=2*6+2*10=12+20=32m
Gresie = 30²=900cm²
32m=3200cm
3200/120=
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T14:49:53+03:00