Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-03T14:43:25+03:00
1 km=1000m
 1 dam=10m
1 hm=100hm
50 dm=5m
7000 mm=7m
800 cm=8m 
60 m=60000mm
7 dm=700mm
9 dam=90000mm
4 cm=40mm
8 hm=800000mm
4 km=4000000mm
86 4 86
2014-06-03T14:54:42+03:00
1 km=1000m; 1dam=100m; 1hm=10m; 50dm=0,5m;7000mm=7m;800cm=8m                  60m=60.000mm; 7dm=70mm; 9dam=100.000; 4cm= 40mm; 8hm=800mm
 4km=4.000.000mm                
48 3 48