Răspunsuri

2014-06-03T14:31:36+03:00
În funcție de condițiile care au produs ploaia, aceasta poate fi:
ploaie orografică
ploaie convectivă
ploaie ciclonică
ploaie produsă artificial, prin intervenția omului
ploaia este un fenomen al naturii care ajta la imbogatirea elementelor din natura. Ea proavoaca si multe accidente,dar ne ajuta sa crestem.
mda....ai luat-o de la mne...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T14:33:00+03:00
Ploaia:Ploaia este un fenomen care ajuta planeta sa se imbogateasca.Ploaia poate provoca si  multe daune asupra satelor. ea mai este si lina.
nu este prea buna dar in fine nu ai specificat cate randuri ;)
E bine si atat, o voi folosi ca si continuare la ce am facut eu ;)
ok :)
ms ca l-ai marcat cel mai bun pwp :*
:*