1).Gasiti pentru cuvintele date cate un atribut adjectival si un atribut substantival genitival.Alegeti partu dintre imbinarile obtinute si faceti enunturi.
Cuvintele sunt:usa,acela,rafturile,cinci,
exemplu cum trebuie facute:padure umbroasa (atribut adj.).padure a satului(atribul subst.)
VA ROG MULT AJUTATI-MA!;))))))))))))))))

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T14:48:40+03:00
A) Usa camerei este deschisa . (atr. subst.)
Usa alba este murdara . (atr. adj.)
b) Baiatul acela este cuminte . (atr. s.)
c) Rafturile goale sunt rupte . (atr adj)
Rafturile dulapului sunt noi (atr subst)
d) Cinci joaca baschet (e numeral cu valoare subst. => atr subst)
Cinci fete joaca volei ( atr. adj)

alba - atr. expr. prin adj propriu-zis , grad de comp. pozitiv, variabil cu 4 forme flexionare , caz Ac
nu astea.e alta intrebare.
acela - atr. expr. prin adj. pron. demonstrativ de departare ,
caree?
uitate la intrebarile de la lb.romane si vezi unde scrie numele meu...roxy197923
2014-06-03T15:32:23+03:00