1).Identificati atributele din textele urmatoare si analizati-le,aratand prin ce sunt exprimate,felul lor,ce cuvant determina si la ce intrebare raspund.
a).S-a dus zapada alba de pe intinsul tarii
S-au dus zilele Babei si noptile vegherii.
b)Ttinand picioarele pe mocheta de culoarea paiului in perioada securisului,trecu in baie.
c).Atuncea ea se ridica putin capul si zareste venind un car tras de doi boi.
VA ROG FRUMOS AJUTATI-MA!;)))))))))))

2
astea?
"alba" -atr.,exprimat prin adjectiv propriu-zis ,gen feminin , grad de comparatie pozitiv, variabil cu 4 forme flexionare,caz Ac.
"intinsul" -atr.,exprimat prin adjectiv,gen neutru , nr. sg., art cu art hot "-ul"
"paiului"-atr.,exprimat prin adjectiv,genul neutru , nr sg , art cu art hot "-ului" "Babei" - atr. expr. prin subst. propriu

Răspunsuri

2014-06-03T14:21:55+03:00
A) alba - adj determina subs "zapada"
intinsul - determina subs "tarii" . Teoretic e adj, dar sper sa nu spun o prostie.
ca nu ascult de tine in primul rand
Ce usor e sa acuzam...Daca putem ajuta, o facem ca poate si acest putin ajuta si copiii raman cu ceva!:)
am spus doar daca le poti rezolva pe mai multe...atat!
Ptiu...acum vad prima ta postare!:) Daca o vedeam mai devreme nu mai ma oboseam sa-ti raspund. Nu pricepeam de unde reactia lui dumdumi.... Tineretul de azi!:)
auzi tu chiar ai varsa aia
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T14:46:07+03:00
Alba -atribut,exprimat prin adjectiv,genul feminin
intinsul -atribut,exprimat prin adjectiv,genul masculin
paiului-
atribut,exprimat prin adjectiv,genul masculin


11 4 11