Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T14:39:02+03:00
Functiile descrierii pot fi:
- de vizualizare
- de re-creare a unui alt univers 
- de exprimare a propozitiilor in viziuni artistice
- de sensibilizare a receptorului in raport cu imaginile descrise
10 4 10
2014-06-03T14:40:12+03:00
Functiile descrierii pot fi:
- De vizualizare.
- De re-creare a unui alt univers.
- De exprimare a propozitiilor in viziuni artistice.
- De sensibilizare a receptorului in raport cu imaginile descrise.
7 3 7