Intr-un depozit era o cantitate de cartofi.Intr-o singura zi se vinde un sfert din cantitate,in urmatoarele trei zile se vand 584 kg,ramanand in depozit 40 kg.
afla cantitatea de cartofi existenta la inceput in depozit ?

2

Răspunsuri

2014-06-03T14:03:56+03:00
X-cantitatea de cartofi din depozit
x=1/4x+584+40
3/4x=624
x=832 kg

eu nu inteleg ce ai scris.incearca o metoda de clasa a treia
de unde l-ai luat pe 3/4?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T14:25:15+03:00
Cate kg raman in depozit daca se vinde un sfert ?

584+40=624

care kg se vand in prima zi ? 
624:3 = 208

cate kg au fost in total ? 

624+208= 832
pai daca fac proba nu imi da rezultatul
cum faci proba?
mi-am dat seama acum.multumesc mult
a fost vina mea
cu placere