Răspunsuri

2014-06-03T12:00:27+03:00
Incearca sa scrii in ea despre ce ii place baiatului,ca iti place tot la el,incearca sa ii asemeni corpul cu obiecte din natura (ex: Ochii albastrii ca cerul senin).Cam atat.Acum depinde si de caracterul baiatului.


Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T12:03:26+03:00
Ceva de genul :  
   Dragul meu,Daca as fi putut sa gasesc cuvintele potrivite pentru a descrie in detaliu sentimentele frumoase pe care le am pentru tine, ti le-as fi spus inca de cand ne-am intalnit. Cel mai bun lucru pe care pot sa-l fac este sa ti le arat acum.
Te iubesc atat de mult!..
Esti cel mai bun lucru din viata mea. Esti cea mai buna poezie scrisa vreodata, cel mai frumos cantec compus, cel mai frumos tablou pictat. Niciodata n-am crezut ca voi fi asa de norocoasa si ca voi avea asa un baiat ca tine!
Te iubesc mai mult decat imi iubesc viata, in fiecare zi mai mult si este cel mai frumos sentiment pe care l-am incercat vreodata.Intotdeauna a ta,.......