Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T11:55:55+03:00
Sin<30= 1/2
cos<30= √3/2

sin<45= √2/2
cos<45=√2/2

sin<60=√3/2
cos<60=1/2

sin<120=√3/2
cos<120= -1/2
23 4 23
n-ai pentru ce
Comentariul a fost şters
Dar, din ce masura a unghilor, sinusul sau cosinusul pate fi egal cu fractie rationala sau cu numar intreg?
se aplica intr-un triunghi dreptunghic functiile trigonometrice (sin, cos, tg, ctg) si forma generala a acestora e cea de sus
se aplica intr-un triunghi dreptunghic functiile trigonometrice (sin, cos, tg, ctg) si forma generala a acestora e cea de sus
2014-06-03T12:01:03+03:00
Sin30=cos60=1/2
sin45=cos45=radical din 2/2
sin60=cos30=radical3/2
sin120=sin(60+60)=sin60cos60+sin60cos60=2*1/2*radical3/2=radical3/2
cos120=cos(60+60)=cos60cos60-sin60sin60=1/4-3/4=-1/2
7 4 7