Va rog ajutati-ma cu 3 enunturi care sa contina cate un complement circumstantial de timp

2
nu conteaza
dar sa fie dif.
cu diferite complemente circumstantiale sau toate 3 de timp
toate de timp, dar sa aiba parti de vb diferite
Ieri am fost plecata la bunici (ieri este complement circumstantial de timp exprimat prin adverb )Ea a mers la şcoală sâmbătă.( simbata este complement circumstantial de timp exprimat prin substantiv )De mic era neastamparat.( de mic este complement circumstantial de timp exprimat prin adjectiv ) cred ca tiam fost de ajutor !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T10:24:26+03:00
Ma duc la magazin cand se opreste ploaia. 
Alerg pana cand se opreste ploaia.
Alerg pana ametesc.* scuze
Mananc pana cand termin.
2014-06-03T10:25:58+03:00


ASEARA AM AJUNS ACASA.

TOAMNA SE NUMARA BOBOCII.

MAINE VOI SOSI LA TINE.

1 2 1