M={ 8+2 supra 8-3 = 10supra 5 =2 ; 13+2supra 13-3 = 15 supra 10 = 3 supra 2 nu convine ; 18 +2 supra 18-3 = 20 supra 15 = 4 supra 3 nu convine :.....}
deci M={ 2 }
multumit ?
nu vrei totusi sa il ajuti pe privat? m-am saturat sa primesc notificari despre ce vorbiti voi aici
deja am terminat

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T09:59:27+03:00
18 = 2 * 3^2
27 = 3^3
factorii la puterile cele mai mari.
cmmmc (18, 27) = 2 * 3^3 = 54
2 5 2
2014-06-03T11:35:12+03:00