Răspunsuri

2014-06-03T09:41:59+03:00
57l= 5700cl

5700:75= 76 sticle de 75 cl s-au folosit
Acum inca una: Pentru a-si sarbatori ziua de nastere,Andrei cumpara racoritoare:3 sticle de 150 cl;5 sticle de100 cl si 20 de sticle de cate 25 cl.Care este capacitatea in litri a racoritoarelor cumparate de Andrei?
Scz ca-i scris in comm,nu mai am puncte
3*150=450cl
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T09:48:36+03:00


57l=5700 cl

5700:75=76 sticle

5*100=500cl
20*25=500cl
450+500+500=1450cl
1450cl=14,5l
Multumesc!