Dacă tu le-ai calculat cu calculatorul ce sa-ti fac...
da mai ai dreptate dar eu am calculat in ore atunci ....caci am calculat c u virgula
cu*
va uitati la raspunsul meu? este incorect
231 minute =3h 85 min = 4h 25 min 520 = 8h 40 min 787min 13 h 7 min 942min=15 h 42 min

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T09:32:36+03:00
231min= 3 h 85 min= 4h 25min

520min=8 h 40min

787min=13h 7min

942min=15h 42min
plangi de fericire ! :}
de ce as plange? :))
stiu
de fapt gresit
231= 3 ore si 51min s.a.
2014-06-03T09:42:58+03:00
231 min este 03 ore si 51 min.    520 min. este 08 ore si 40min.  787 este 10 ore si 7min.

942 min este 15 ore 42 min .
gresit
787= 13 ore și 7 minute
ba este chiar foarte bine inafara ca in loc de ore trebuia sa puna h si prescurtarea de la min
si in primul rand ai gresit tot asa ca nu mai fi asa infipta