Răspunsuri

2014-06-03T00:04:14+03:00
P patrat= 4l Apatrat= l la patrat Pdreptunghi= 2(L•l) Adreptunghi=L•l
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-03T00:05:53+03:00
Perimetrul si lungimile laturilor se masoara in metri(m)
           1mm=0,001m
           1cm=0,01m
           1dm(decimetru)=0,1m
                 m
           1dam(decametru)=10m
           1hm= 10²m
           1km=10³m

Perimetrul reprezinta lungimea tuturor laturilor

Aria se masoara in m²
            1mm²=0,000001m
            1cm²=0,0001m
            1dm²=0,01m
                   m
            1dam²=10²m
            1hm²= 10^{4}
            1km²= 10^{6}

Aria triunghiului este : 1. baza·inaltimea/2
                                 2. o latura·alta latura·sinusul unghiului dintre ele / 2
                                 3. radical mare din semiperimetrul triunghiului · (semiperimetrul - latura1) · (semiperimetrul - latura2) · (semiperimetrul - latura3)

*Aria triunghiului echilateral = latura² · √3 / 4 
    ( inaltimea in triunghiul echilateral = latura · √3 / 2 )
*Aria triunghiului dreptunghic = cateta1 · cateta2 /2

Aria unui patrulater ortodiagonal ( are diagonalele perpendiculare , de exemplu rombul sau patratul ) = diagonala1·diagonala1/2

Aria patratului = latura² ( se poate folosi si cea cu diagonala)
Aria dreptunghiului = Lungimea · latimea
Aria trapezului = inaltimea · ( Baza Mare + baza mica) / 2
Aria rombului = diagonala1 · diagonala2
Aria paralelogramului = baza · inaltimea SAU latura1 · latura2 · sinusul unghiului dintre ele ( *latura1 si latura2 sunt consecutive cum ar fi AB si BC ) SAU diagonala1 · diagonala 2 / 2 · sinusul unghiului dintre ele

1 5 1