(√2)⁸=?........................................................................................................

2
Nu se invata radicalii in clasele I-IV. Se invata in clasa a VII-a
sunt in clasa a 8 si eu am asa ceva la tema daca nu vrei sa ma crezi laso asa depinde si de cand ai facut tu scola generala pentru ca sau schimbat multe
Nu te cred.
In primul rand, pe profilul tau scrie: Vârsta : 24; Nivel: Școala Primară (Clasele I-IV). Trebuie sa pui varsta si nivelul tau adevarate ! In al doilea rand, nu am timp sa stau sa-i explic fiecaruia in parte ce trebuie sa faca. Probabil ca ai intalnit un exercitiu pentru evaluarea nationala care iti cerea sa efectuezi acest calcul, DAR data viitoare pune un punctaj adecvat intrebarii. 30 de puncte sunt foarte multe ! Intrebarea ta valoreaza minimum de puncte !
@Alexutzuu10, daca pentru el intrebarea este de punctaj maxim.... nu ai ce sa ii faci ;) :)) :3

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-01T21:00:41+02:00
( \sqrt{2})^{8} =16
sunt de acord dar cum?
pai (√2)^2 =2 => (√2)^8=2*8=16
2014-02-01T21:01:04+02:00