Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T22:44:16+03:00
"In livada"
Intr-o zi frumoasa de toamna am mers cu parintii la livada.Soarele stralucea pe cer , iar peisajul de acolo era foarte frumos.
Am cules mere si apoi am mai facut pauze si am mancat mancarea pe care ne-am luat-o cu noi.Acasa , parintii m-au rasplatit cu 5 lei pentru munca pe care am depus-o si m-au felicitat.Le-am zis ca o sa mai merg cu ei in livada si o sa ii ajut cu mare placere , fara a mai ccepta o rasplata .
A fost o zi minunata!

Doar din propozitii simple (subiect/predicat si daca e nevoie cuvinte de legatura)
Este soare.Merg la livada.Este frumos.Am cules mere.Parintii m-au rasplatit.Le-am multumit.Eram bucuros.Este minunat!
Sunt fix 8 propozitii. :*
Unde?
Apasa sa vezi alte intrebari si dupa revin-o la intrebarea ta.
Sau stai la intrebarea ta si apasa f5 de 2-3 ori. (sus)
Sunt pe telefon mai pe scurt IPhone
Este soare.Merg la livada.Este frumos.Am cules mere.Parintii m-au rasplatit.Le-am multumit.Eram bucuros.Este minunat!
2014-06-02T23:53:49+03:00
Intr-o zi de primavara am decis sa merg in livada.Ajungand acolo am descoperit frumusetea naturii.Toate gazele zburau.Mai multi copii curatau prin livada.Pomi au inflorit si erau foarte frumosi.Mi-a placut mult.O sa mai merg.
4 3 4