Explicati folosirea semnelor de punctuatie:linia de dialog,punctul,semnul exclamarii,semnul intrebarii,virgula.

2
LINIA DE DIALOG marcheaza inceputul vb directe al unei persoane,PUNCTUL sfarsitul unei propozitii enuntiative, SEMNUL EXCLAMARII marcheaza exclamia unei persoane, semnul intrebarii marcheaza intrebarea unei persoane, virgula semara cuvintele unei enumaratii
*enuneratii, cam atat!
Bun
si punctele?

Răspunsuri

2014-06-02T22:40:06+03:00
Linia de dialog arata replica dintr-un dialog
punctul arata sfarsitul unei propozitii enuntiative
semnul exclamarii arata o mirare
semnul intrebarii arata sfarsitul unei propozitii interogative
virgula desparte termenii unei enumeratii
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T22:41:32+03:00
Linia de dialog- Atunci cand vorbeste o persoana.
Punctul-Atunci cand este sfarsitul propozitiei.
Semnul exclamarii-atunci cand strigam ceva sau ne bucuram de ceva
Semnul intrebarii- atunci cand intrebam ceva
Virgula- Face pauze.
2 5 2