Răspunsuri

2014-06-02T22:04:03+03:00
Media aritmetica = (a+b)/2 =(rad3-rad2 +rad3+rad2)/2= 2*rad3/2= rad3
media geo = radical din (rad3-rad2)*(rad3*rad2) formula a^2-b^2..
=radical din (3-2) = radical din 1 = 1
Mersi mult frate aveam nevoie am lipsit 3 saptamani de la scoala ca am fost internat cu probleme la nas si trebuie sa dau teza si nam stiut cum se face..Mersi mult.
Cu placere SORO! I'm a girl.
Scuze si tie si lui cred daca e baiat :) mersi mult :D
cu placere :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T22:07:40+03:00
Ma=a+b
ma=√3-√2 +√3+√2
ma=0 (pt ca se simplifica √3 cu -√3 si √2 cu - √2 )

mg=√a·b=(√3-√2)·(√3+√2)
mg=3+√6-√6 -2
mg=1 (se simplifica +√6 cu -√6)
3 5 3