1. Suma a trei numere intregi consecutive este -3 . Cel mai mic dintre cele 3 este.....
2. Suma a doua numere intregi opuse este...
3.Diferenta dintre cel mai mic număr întreg de două cifre şi cel mai mare număr întreg de două cifre este...

2

Răspunsuri

2014-06-02T21:50:23+03:00
1.nr cel mai mic este 0 
2.0
3. 198
si care este cel mai mic număr întreg şi cel mai mare ? de două cifre.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T21:51:22+03:00
1)Notam numerele astfel:
   n
   n+1
   n+2
   Suma=n+n+1+n+2=3n+3
   Din enunt,3n+3=-3 
                    n=-2 cel mai mic 
2) Este 0 pentru ca iei cazul general:n+(-n)=n-n=0
3)Cel mai mic numar:-99
   Cel mai mare:99
    -99-99=-198
   

2 5 2