ATENTIE PROBLEMA CARE VALOREAZA 50 p . !!!

Mihaela a cumparat de la un centru comercial 1,2 kg prune , de 2 ori mai multe caise si struguri , o treime din cantitatea de prune si caisela un loc .Calculati cate kg de fructe a cumparat Mihaela .

Imi trebuie cat mai repede !!!! Va roooog !!

2

Răspunsuri

2014-06-02T21:22:56+03:00
Pai ei cred ca vine asa: 1.2 kg prune 2 * 1.2= 2.4 kg caise si struguri Toate adunate fac 1.2 + 2 * 2.4= 1.2 +4.8 = 6 kg fructe. Sper ca te-am ajutat :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T21:23:58+03:00
1,2 kg de prune
1,2 *2=2,4 kg struguri si caise
2,4:3=0,8 prune si caise
1,2+2,4+0,8=4,4 kg