jucarie , distractie , copil , papusi , masinute , lego , minge , calculator , PS , tableta , telefon, teren de forbal , teren de baschet , rachete de tenis
Ms :*
Cu placere :)
fotbal,handbal ,tenis remi jucurii nu obiectele cu care se joaca jocurile

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T20:24:27+03:00
Jucatori,jucarii,sala de jocuri,masinute,etc
2014-06-02T20:25:07+03:00
Pai in campul lexical al cuvantului "joc" intra toate denumirile de jocuri(remmy,table,de-a vati-ascunselea,coarda,sotronul,alergatea etc)