Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-02T19:17:05+03:00


dimineata venim la scoala.-adverb

dimineata este unul dintre momentele zilei.-substantiv


toamna se numara bobocii.-adverb

toamna este anotimpul meu preferat.-substantiv

178 4 178
2014-06-02T19:18:37+03:00
Am mers azi-dimineață . - adv Am mers într-o dimineață frumoasa. -subst Cand aceste cuvinte sunt nearticulate sunt adverbe, iar când sunt articulate sau stau lângă un adj sunt substantive.
37 4 37